maandag 18 oktober 2010

Easel Kaart Magnolia




Ik ben waarschijnlijk de laatste in "kaarten-maak-land" maar ik heb m'n eerste easelkaart gemaakt is me erg goed bevallen ga er zeker nog eentje maken en het resultaat mag er wezen al zeg ik hetzelf haha

Het afdrukje is trouwens van de aller nieuwste magnolia collectie en het papier van basic grey.

Kreeg de kaart alleen niet heel goed op de foto misschien dat ik het morgen nog een keertje probeer met daglicht.




Fijne avond verder nog




Groetjes Simone

3 opmerkingen:

  1. hey simonne !! goed gedaan ! op mijn blog vind je de 'economische ezelkaart', dus kom gerust een kijkje nemen !
    jouw resultaat mg er zeker zijn,
    groetjes, martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart weer Simone!
    Groeten Kristel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hele leuke kaart heb je gemaakt goed hoor

    BeantwoordenVerwijderen